onsdag den 2. januar 2013

som lovet Erik kold bøtterne :)

har slet ikk haft overskud til at blogge de sidste par dage og derfor  får i lige et par indlæg idag ;)
men nyd godt af mine skønne nye kold bøtter ;)

 en flot kaffe bøtte i mere eller mindre perfekt stand:)
 to lilla bøtter:) den lille har en flænge desværre men er brugbar :) ellers er begge i fin stand
sidst men ikke mindst denne flotte  bøtte til kager:) den er også i rigtig god stand og det sjoveste var at der var stadig prismærke på den:)29,95 ,- kostede den i sin tid:)
noget billigere end de bliver solgt for den dag idag ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg samler selv lidt på Erik Kold og hold nu op, hvor er jeg jaloux. Jeg har aldrig set de lille bøtter før. Hvor har du dog fundet dem henne?

    http://regnbuebarnetvigga.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. havde heller ikk set de lilla før og måtte lige slå dem op på nettet for at være sikker på om det overhovedet var kold bøtter:) men det var det :)

      jamen altså jeg har fundet dem i en trailer som bare skulle afsted å lossen så min mor spurgte om jeg ikke måtte gå ned og kigge også lå alle de her skatte der :) så jeg har givet 0 kr for dem alle sammen :)

      Slet
    2. Sikke heldig du har været. Jeg må intensivere min leden efter bøtter lidt. Jeg vil også have dem i lilla!! ;-)

      Slet
    3. kan jeg godt forstå:)de er virkelig også smukke :) har set man også kan få dem i lyserød ;) den farve skal jeg også have fundet hvis jeg er så heldig:)

      Slet

alle kommentare betyder utrolig meget for mig og jeg svare på alle:)
så lyster det læg gere en kommentar:)